E-mail a SMS marketing, který Vám pomůže s opakovanými nákupy a loajalitou
Dobře navržená e-mailová či SMS kampaň, která nabídne jejím odběratelům zajímavý a personalizovaný obsah je základním nástrojem pro budování loajality zákazníků, kterou pak už lze snadno přetavit v opakované nákupy. Zákazníkům nelze ihned prodávat. Nejdříve je třeba si s nimi vybudovat pozitivní vztah, oni pak nakoupí sami. Takový loajální zákazník je mnohem levnější než získávání nového.
Rozesílané e-maily či SMS lze velmi dobře segmentovat podle jednotlivých profilů svých zákazníků. Máte-li k dispozici informace o jejich pohlaví, věku nebo bonitě, lze ještě více zvýšit účinnost Vaší kampaně.
Máme pro Vás mocný nástroj
Díky našemu systému pro e-mail a SMS marketing Sendio můžete rozesílat poutavé kampaně, které zvládnete jednoduše vytvořit pomocí Drag&Drop editoru, sbírat kontakty z kontaktních formulářů, automaticky je třídit podle jejich zájmů a zlepšovat tak konverze Vašich prodejů.
Více o marketingovém nástroji Sendio
A to není vše. Přesné statistiky Vám pomohou se lépe rozhodovat co a jak příště udělat lépe. Lze sledovat open rate či CTR (click rate) jednotlivých kampaní, nebo tvořit A/B testy. Samozřejmostí je také rozesílka dle času, kdy uživatel nejvíce čte e-maily, nebo tvorba Pop-up notifikací či microsite. Je toho hodně... Prozkoumejte Sendio, registrovat se můžete zdarma
zde.
Profesionální nástroje pro každého, včetně kompletního zaškolení
Všichni naši zákazníci mají k dispozici i ty nejpokročilejší funkce, včetně mozify, exportu kontaktů, časové optimalizace rozesílky nebo A/B testů. Každopádně - nic nemusíte objevovat formou pokus-omyl. Systém Sedio vám po dohodě předpřipravíme na míru vašeho podnikání a s jeho nástroji pečlivě osobně seznámíme.
pokročilý Drag & Drop grafický editor
automatické záhlaví a zápatí
přidávání tagů ke kontaktům
desítky předpřipravených šablon
pokročilý správce souborů
automatické skloňování více než 30 000 příjmení
responzivita pro všechny emaily
registrace přes sociální sítě
skloňování všech českých i slovenských jmen
optimalizace pro nejpoužívanější mailové klienty
SPAM testy před odesláním
optimalizace časové rozesílky
více účtů pro firemní správu + oprávnění
napojení na Google Analytics
Nemáte čas? Nevadí, rádi Vám pomůžeme
V první fázi si definujeme a ujasníme pravidla e-mailové komunikace, tedy situace, na základě kterých budeme e-maily rozesílat. Pro každou takovou situaci následně připravíme text emailu, který zformátujeme do podoby dle Vašich představ. A rozesílku spustíme. V průběhu celé kampaně pak budeme sledovat efektivitu jednotlivých e-mailů a podle potřeby a Vašich preferencí je pak dále ladit, abychom mohli postupně dosahovat lepších výsledků.