Způsob, jak ukázat světu, že jste, kdo jste. Zařaďte se mezi špičky.

Vystupte z šedi všedního dne a ukažte svým zákazníkům svoji jedinečnost, která Vás odliší daleko od konkurence. Jednotná firemní identita Vám také pomůže podtrhnout Vaši profesionalitu a um jakoby nic. A zákaznici si Vás snadno zapamatují.

A cože je to ta firemní identita?

Jednotný styl komunikace. A to je například osobitý a sjednocený styl textů na webových stránkách, v e-mailové komunikaci nebo firemních dokumentech. Ale také pevně definovaná linka týkající se grafiky či designu, která se táhne se od webových stránek přes mailové podpisy až pos vizitky zástupců společnosti. Jde o způsob jednání se zákazníky nebo emoce, které jsou komunikovány.

Prezentujte se v tom nejlepším světle

Protože vybroušený firemní styl a jednotná komunikace se zákazníky pomáhají s navázáním dlouhodobého vztahu s klienty a budováním vzájemné důvěry. Schválně. Pořídili byste si služby od společnosti, jejíž firemní prezentace Vám připomíná sousedův holubník?

Firemní kultura. Mocný nástroj budování spokojenosti

Tedy způsob jednání, vystupování a komunikace zaměstnanců mezi sebou i směrem k zákazníkům. Nebo nastavení příjemné firemní atmosféry a budování hodnotných vztahů. To všechno může rychle pomoci se zvyšováním efektivity i kreativity zaměstnanců. Spokojenější obchodní zaměstnanec snáze potenciálního zákazníka přesvědčí. Třeba tak, jako příjemná obsluha v restauraci.