PPC = Pay Per Click, aneb plaťte až za kliknutí

Reklama, která umí přesně mířit. Doslova. Využijte možnosti, jak přesně zacílit svoje potenciální zákazníky a oslovte jen ty, o které máte zájem. PPC reklama umí být navíc velmi efektivní, neboť s ní platíte pouze za ty uživatele, které Váš inzerát zaujal a klikli na něj.

PPC reklama se totiž zobrazuje jen těm uživatelům, kteří Vaše služby buď přímo hledají, nebo je u nich velká pravděpodobnost, že je zaujmou. Nenabízíte tak svůj produkt i těm, kteří jej nechtějí. A ještě abyste za to platili. Budeme všechno měřit, detail od detailu a pomůžeme Vám zjistit, které fráze nejlépe prodávají nebo naopak upravíme ty, co netáhnou. Protože průběžným vyhodnocováním kampaně můžeme dosáhnout ještě o řád lepších výsledků.

Rizika jsou minimální

Protože díky technickému provedení PPC reklamy lze celou kampaň postupně dávkovat a sledovat kýžený efekt. Rychle zapnout nebo vypnout. Nemusíte tak mít strach z vysoké investice, která se nevrátí. Kampaně lze také velmi flexibilně měnit a upravovat podle potřeb. Staří říct a změníme texty inzerátů nebo frází. A do večera máte novou reklamní kampaň.

Souboj technologií. SEO nebo PPC?

Optimalizace pro vyhledávače – SEO - je dlouhodobá a postupná práce, která přinese dlouhodobé výsledky. PPC reklamu lze zase ihned spustit (nebo vypnout). Výsledek se dostaví bleskově. A dohromady jsou to dva neocenitelné nástroje, jak nastartovat Váš web. Stačí říct a reklama třeba na sousloví “kožené boty” bude během pár hodin online.
 

Remarketing

Je velice účinný nástroj pro uživatele, kteří již Váš web jednou navštívili. Cílem je znovu se připomenout například s novým produktem, či akční nabídkou na zboží, o které měl návštěvník v minulosti zájem.

PPC a Facebook

I na sociálních sítích lze zobrazovat PPC reklamu. Facebook navíc dokáže zobrazovat reklamu lidem, kteří již v minulosti navštívili Váš web.
 

Video reklama na Youtube

Youtube zobrazuje reklamy před každým přehrávaným videem. Video reklama je velmi účinným reklamním nástrojem, který zaujme spousty uživatelů internetu.
 

Bannerová reklama

Vytvoříme Vám sadu poutavých grafických reklamních bannerů pro ještě větší upoutání potencionálních zákazníků.

A jak PPC reklamní kampaň probíhá?

Společně se nejdříve podíváme na Váš byznys a projdeme si Vaše internetové stránky, abychom měli základ pro vytvoření analýzy klíčových slov a frází. Neboť právě ty se budou v reklamě objevovat. Na základě takové analýzy pak vytvoříme síť inzerátů, skrze které na Váš web přivedeme potenciální zákazníky.