Vzdělávání ve všem, co znamená víno i školení mladých sommeliérů. Nejen to je mise společnosti Pelvins, s. r. o., která vedle podpory sommeliérů pomáhá restauracím a drobným vinotékám s konzultacemi vinných lístků a nabídkou. A pokud z toho všeho někdy dostanete chuť třeba na nějaké to červené, můžete zajít do Pelvins e-shopu a nějakou tu láhev si poslat.

Společnost Pelvins chtěla lépe využít neoraného pole online prodeje vín a pomoci s podporou rostoucí poptávky po exotických i kvalitních domácích produktech z vinné révy. A tak jsme se pustili do širší podpory prodejů. Rozběhli jsme e-shop, spustili e-mailový marketing a nasadili online obchodu systém pro automatickou komunikaci se zákazníky. Sociální sítě byly jasnou volbou.
Grafika | Web | Redakční systém | Responzivita | Emailmarketing | Sociální sítě | Tiskoviny

 

E-book jako podpora prodeje

E-mail marketing není jen prachobyčejný newsletter plný slev, ale do detailu promyšlený systém vzdělávání, podpory zákazníků, postupného prodeje a sbírání kontaktů. Proto jsme proseděli hodiny nad sepisováním vinařského e-booku, kde se čtenáři mohou dočíst třeba, co je to barikový sud nebo jak správně otevírat sekt. A to se hodí, ne? Kontakty a zákazníci přibývají.

Propagační materiály

Bez zajímavé nabídky do online prodeje nelez. Proto ve spolupráci s Pelvins jednou za čas nachystáme zajímavý výběr vín, sektů nebo nějakých dobrot, které se k tomuto pití hodí. Personalizovanou nabídku pak zasíláme všem, kdo o ni stojí. A občas se nějaká ta láhev zatoulá i na náš pracovní stůl.