Výroba a prodej špičkových vín z Velkých Bílovic.

Majitel rodinného vinařství, pan Hrabal, nás oslovil s prosbou o pomoc při zpracování komplexní marketingové strategie, která by mu pomohla s podejem vína přímo zákazníkům bez nutnosti prostředníků, jako jsou vinotéky a drobní obchodníci.

V tomto projektu jsme panu majiteli pomohli s redesignem jeho současného webu, e-shopu a obnovením nabídky vín. Společně jsme pak začali pracovat i na zvyšování loajality zákazníků skrze mail marketing a to vše podporujeme i komunikací na sociálních sítích.
Grafika | Web | Redakční systém | Responzivita | Emailmarketing | Sociální sítě | Tiskoviny

Originální vektorové ilustrované ikony

Osobitý styl komunikace a přístupu k zákazníkům, který je pro vinařskou rodinu typický, jsme se rozhodli promítnout i do samotného webu. Připravili jsme tedy sadu originálních ilustrovaných ikon, které prochází napříč celou webovou prezentací. A ve spojení s odstíny zlaté, šedé a černé pomáhají s navozením té „správné“ atmosféry přesně tak, jakoby člověk byl přímo u Hrabalů ve vinařství.

Produktová fotografie

Atraktivní zboží vyžaduje atraktivní fotografie, které mu pomohou z regálů na stůl k zákazníkům. Proto jsme pro e-shop rodinného vinařství nafotili kompletní nabídku vín a vypilovali i pár fotografií přímo z výroby vína. Ty s radostí publikujeme na zákazníkově Facebooku nebo je využíváme při přípravě sezónních letáků a pozvánek na nejrůznější vinařská setkání, které rodina organizuje.