Rychlý kontakt a pak konverze. To je to, oč tu kráčí



Nefunkční kontaktní formulář nebo špatně umístěný telefonní kontakt jsou ti praví zabijáci konverzí. Můžete mít sice dokonalý web, ale když na Vás potenciální zákazníci nenajdou telefonní číslo nebo mail, prostě to nebude fungovat. Jak na to? Nejdříve ale základní pravidlo. To tu platí pořád. A všude. Takže pokud jste už koukali do našich minulých příspěvků, kde jsem Vám povídal o jednoduchosti, přehlednosti a call-to-action prvcích, budete vědět. A pro koho je to španělská vesnice, může si starší příspěvky zpětně projít.

Jdeme na to? Zkusme si společně otevřít Vaši kontaktní stránku, abychom to mohli rovnou porovnávat.

Testujete? Ano? Tak testuje, a dvakrát.

Jasně, že se to zdá být jasné, ale na spočítání případů, kolikrát nefungoval kontaktní formulář nebo nefungovalo tlačítko „koupit“ by mi snad nestačily ani prsty na rukou. Jednoduše si prostě udělejte „klikací dopoledne“ a všechny Vaše kontaktní formuláře a konverzní tlačítka otestuje. Ty neuskutečněné konverze by za to nestály.

Klikání musí být slast.

Steve Jobs - zakladatel společnost Apple – svým inženýrům kdysi řekl, že tlačítka jejich systému musí být tak krásná, aby uživatelé dostali chuť je olíznout. My je sice olizovat nebudeme, ale zato si pohlídáme, aby i kontaktní stránka měla styl a švih. Není nic horšího než přesvědčivý web a zanedbaná kontaktní stránka.

Nebojte se potenciální zákazníky svádět skvělým textem.

Návštěvníci Vaší kontaktní stránky si o Vás pravděpodobně načetli již dost a teď uvažují, že Vám svěří svůj kontakt. Zaujměte je ještě jednou, nepusťte je a doslova je svádějte, jako byste zvali někoho na rande. Jak? 1. Chce to přívětivý a zajímavý text, který ale nebude příliš dlouhý. 2 Originální grafiku, která nejenže zapadne do stylu zbytku Vašeho webu, ale dokáže i zaujmout a bude komunikovat příjemné emoce. 3. A chce to také fotky. Skvělé fotky. Vyfoťte svoji kancelářskou budovu, kancelář nebo prostě něco, co do Vašeho webu zapadne. 4. A nakonec nezapomeňte na dostatek kontaktních informací a – je-li to vhodné – mapu.

A teď na ty ještě zkoukneme nějaké příklady:
Kontakt 1
V jednoduchosti je síla. A to platí i pro kontaktní formuláře. Takže takový příjemně čtivý text a přehledný formulář je ideálním konverzním místem. Tento design se výborně hodí pro profese, kde je serióznost a formálnost namístě.
Kontakt 2
Pokud ale nabízíte služby pro koncové uživatele, nemusíte mít strach se s designem trošku rozšoupnout. A vyladit svůj web například takhle.
Kontakt 3
Poslední ukázka je skvělým příkladem, jak zákazníkům na mapě ukázat, kde Vás najdou. Z obyčejných map to totiž nemusí být vždy úplně jasné, ale když svým potenciálním zákazníkům nabídnete třeba obrázek Vašeho sídla…

Chce to trošku kreativity, dobrou náladu a pak to půjde samo.






Newsletter

Zůstaňme spolu v kontaktu



Vytvořila společnost