A divili byste se. Protože obvykle to vypadá nějak takto: „Jsme stabilní firma s desetiletou tradicí na trhu odívání. Nabízíme širokou nabídku kvalitní … bla, bla, bla“. Děs. Tedy pokud tímto textem nechce autor někoho uspat nebo … zabít. Často opomíjená a zatracovaná stránka „O nás“ je totiž vstupní branou do vaší firmy a musí zazářit a zapůsobit. Stejně jako když chcete ohromit vašeho potenciálního zákazníka, se kterým máte obchodní schůzku.

Na stránku „O nás“ si totiž Vaši návštěvníci často zajdou pro doplňující informace, co jste zač nebo kde sídlí Vaše pobočka. Je to něco, jakoby nakoukli k Vám do kanceláře. A poslední, co chtějí vidět je nuda a suchá sdělení. Takže se pojďme podívat, jak by to mělo vypadat.

První důležitá věc je, abyste se zbavili veškerého stereotypu a začali psát příjemnou formou tak, jako byste si s někým povídali. Tady máte krapet inspirace, ať v tom nejste sami:

Byznys s lidskou tváří. Aneb ukažte, že jste lidé a máte rádi lidi. Na webu společnosti Yellow Leaf Hammocks se majitelé rozpovídali o tom, jak jejich produkt může pomoci jiným, kdo konkrétně za výrobou stojí (ano, dostaňme na web konkrétní lidské příběhy) a podobně. Podívejte se. Cítíte z toho ty emoce, tu „message“? To je ono.
Jste osobnost? Prodejte se. Na stránce „O nás“ se klidně můžete zvěčnit sami jako zakladatel/ka, popsat svůj příběh, jak jste začínali, co Vás tehdy trápilo a proč svoji práci milujete. Vaši návštěvníci se totiž mnohem snáz ztotožní s konkrétní personou než jen značkou. Vyrobte si svoji vlastní značkovou osobnost. :) Nebo představte svůj tým … třeba tak, jak to máme my.

Video řekne víc než deset tisíc slov. Jste firma, která vyrábí kvalitní obuv na míru, nebo pečete koláčky, které Vaši zákazníci milují? Ukažte jim, jak to ve Vašem provozu vypadá, jak Vaši kreativci tvoří nebo co všechno máte ve svém provozu. Zajímavá a kreativní forma video-představení je skvělou formou, jak zatraktivnit Váš web. A co třeba ukázat Vašim zákazníkům Váš pracovní stůl? Třeba nějak takto.
Pro milovníky čísel. Inforgrafika. Čísla. Data. Úspěchy. A co se třeba zkusit pochlubit konkrétními úspěchy? Nejdřív se třeba podělte o to, co je Vašim cílem, co děláte nebo kdo jste a pak se chlubte. Ale opatrně. Vhodný může být nějaký zajímavý graf s daty hlavních milníků. Však Vy už budete vědět.

Cítíte z toho tu ten svěží vítr, tu pohodu? Tak by to mělo vypadat. Vidíte, a to stačí přemýšlet trošku – jak se říká – „out of the box“. V tom je ten vtip.

Odběr novinek

Zaregistrujte se do našeho newsletteru, ať Vám neunikne žádná novinka z online světa

O autorech

Na našem blogu se s vámi dělíme o své znalosti a zkušenosti, které sbíráme při naší práci již více jak 10 let. Doufáme, že pro Vás budou přínosem a usnadní Vám každodení starosti a radosti ve světě internetu.

Více o nás